Wednesday, February 26, 2014

陈萍姐妹 Sister Chen Ping


在沒歸信之前,我處在一片黑暗和沒有生機的狀態中。

每當我想起以前的時候,心中都感到酸流流的感覺。因為當時對未來很渺茫,好像以後的日子都不知道怎樣是好,生活失去方向、目標。生活的重擔一直地困擾着我。有壓力,而自己也愚笨起來了,做事情拖泥帶水,事物也變雜了。

而現在我信了耶穌之後,一天比一天進步了。生活也有目標和方向,神好像拯救了我的生命,帶我進入光明和希望,對未來充滿信心與忍耐。神一直帶領我,不離不棄,衪一直保護着我,帶我離開痛苦和黑暗。拯救了我的靈魂,使我快樂,有希望。的知道我還有很多的路要走,只要我們遵守神的誡命,衪會祝福我們。




Before I started coming to this church, I was in a pretty rough situation. I kind of have bad memories when I think back to my life at that time. I wasn't sure what I wanted to do in the future. I lost direction. There were a lot of things that bugged me. I was very stressed, and started to mess up on a lot of things. Everything was
just crazy.

Ever sense I began believing in Jesus Christ, I have improving day by day. I also have more direction in my life. My life has changed Immensely. I have found hope, and look forward to the future. God has always guided me, and has never given up on me. He helped me to get out of my hard situation. I am happy now. I know that I still have a long ways to go, but as long as I keep the commandments, the Lord will bless me.

No comments:

Post a Comment

Search This Blog 搜尋此網誌