Tuesday, January 28, 2014

倪道茂弟兄 Brother Dao Mao Ni

我是倪道茂弟兄。我在二零零八年八月份在街上碰到傳教士柯長老和羅長老。當時他們問我對這個教會有沒有興趣,還跟我說了很多福音知識,邀請我星期天到教會裡去。我抱著去看一下的心情去了教會。在那天,我發現教會裡有很多人向我問好,而且很多的成員們臉上都掛滿了笑容。大家在相談中,讓我感到像是身處於一個大家庭般親切。那時起,我覺得這是一個不錯的教會。

在接下來的幾個星期裡,我通過學習和認識,
了解到一些福音知識和教會的過去與現在的情形。因此,我下定決心,終於在二零零八年十月份受洗,成為耶穌基督後期聖徒教會的成員。

自從參加了教會以後,我改變了很多。我改掉了很多不良的行為。
不管在個人的身體或生活上都得到了很多的祝福,而且靈性上也得到了很多的提昇。我覺得不管是今生或來生,天父都會祝福我。




I am Brother Ni Dao Mao. I met Elder Curzon and Elder Parrish on the street in August 2008. At that time, they asked me if I had any interest in this church. They shared with me a lot of gospel knowledge and also invited me to church on Sunday. I carried a reluctant heart and went to church. That day, many people greeted me and members had a smile on their face. When everyone was conversing with each other, I could feel that I was a part of this big family. From that moment, I felt that this church was good.

During the next couple of weeks, I understood more about the gospel, the history of the church and the church now. Therefore, in October 2008 I was baptized and became a member of The Church of Jesus Christ of Latter-Day Saints.

After I joined the church, there were many changes in my life. I changed many of my bad behaviours. I have received a lot of blessings in my life and have grown spiritually. I feel that no matter if it is this life or the next life, Heavenly Father will bless me.

No comments:

Post a Comment

Search This Blog 搜尋此網誌